11 Nisan 2018 Çarşamba

Ege Ve Ekin'le Akvaryum Gezisi...



Bizim çocuklar bir güzellik yaptılar, Mart sonunda dört günlüğüne İstanbul'a geldiler. Nasıl sevindim anlatamam.

Eskiden Ekin bebekti. Birlikte gezemiyorduk. Ekin henüz iki yaşını doldurmadı ama çok makul ve uyar kafa bir çocuk oldu. Ekin'in de bize katılmasından çok mutlu oluyorum.  Bir elimi Ege tutuyor, bir elimi Ekin... Ah, görmelisiniz beni...  İki şahane torunum var diye havalı havalı dolaşıyorum.  

Bu kez Göztepe Köprüsünün ilersinde, Libadiye caddesi üzerindeki Emaar'da var olduğu söylenen, akvaryum ve su altı hayvanat bahçesine gittik.  Su altı nasıl büyüleyici bir dünya öyle değil mi? Rengarenk ve envai çeşit deniz  canlılarını izlemek herkesin hoşuna gider. Ege, Ekin  gibi ben de bir çocuk gibi şaşırarak gezindim. 

 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder