19 Nisan 2020 Pazar

Babanneden Ekin'e Parmak Oyunları - Tombik Oyunu


Gurbet içimde bir ok olunca, kendimi epey aştığımı itiraf etmeliyim. Madem çocuklarla bir araya gelemiyoruz,  videolar hazırlayıp göndersem diye heves ettim. Sanal dünyada oradan oraya atlıyor, değişik oyunlar arıyorum. Sonunda, Ege'ye sihirbazlık, Ekin'e ise el  oyunları videoları hazırlamaya başladım. Hoşlarına gitti. Sevindim. 

Çocuklara hazırladığım uzun videoları buraya kaymak istemedim. Ne de olsa, "Babanneden Ege ve Ekin'e" diye  hazırladığım videolar onlar... Aramızda:)

Babanne Sarhoşluğu'na yolu düşüp öğrenmek isteyenler için ise yüzümü gizleyerek,  benzerini  hazırladım. Elbette  asıl mühimi, Ege ve Ekin büyüdüklerinde, uzaktan uzağa  babannemizle  neler neler yapmışız, desinler niyetindeyim.


İnterneti tarayıp bulduğum el oyunlarından biri Tombik el oyunu...  Galiba orijinali tombiş:) İşte buyrunuz... Babannesinin videosunu seyredip Ekin'de yapmış. Videoya çekmişler. babanneye göndermişler.  Ne sevindim anlatamam. Sağolsunlar.

Ekin'in tatlığına bakar mısınız? Baş  tombik'im Ekin:))








not- buradan:
https://www.google.com/search?q=lalala+tombi%C5%9F&oq=lalala+tombi%C5%9F&aqs=chrome..69i57j0.9441j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder