27 Ekim 2018 Cumartesi

Ekin İle Oynadığımız Oyunlar - Noktalama Oyunu


Küçük torunum Ekin iki buçuk yaşında. Resim yapmayı, beyaz kağıda renkli kalemlerle çizmeyi çok seviyor.  Bu hafta İstanbul'a geldiler. Aman ne sevindim anlatamam. Ege ve Ekin'le birlikte pek çok oyun oynadık. Elbette resim de yaptık.  

Bu kez değişik bir çizim denemeye niyetlendim. Ege, Ekin yaşındayken bu çizimleri çok severdi. Bakalım Ekin de sevecek mi merak ettim. 

Resim defterine noktalarla ev ve ağaç şekli yaptım. 
- Ekincim, bu noktaların üzerinden çizer misin? Bakalım ne şekil çıkacak, dedim. 

Sanki çok görmüş geçirmiş gibi, hemen beğendiği renklerden kalemler seçti. Noktaların üzerinden çizmeye başlayıverdi. Ekin bu noktalama oyununu çok ama çoook sevdi.

Pekiii... Çizim bitince ne yaptık? Bütün sayfaya nokta nokta kar yağdırdık:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder