21 Ocak 2018 Pazar

Ege'nin Sihir Numaraları


Araba kullanırken, Cenk ve Erdem'in  Müebbet Muhabbet adlı programlarını dinlemeyi çok seviyorum.  İşte gene  yollardaydım. Gene gözüm yolda, kulağım Cenk ve Erdem'in muhabbetindeydi. Gene  şamatayla karışık zekice laf ebeliği  yapıyorlar,  gene birbirinden kaliteli espriler patlatıyorlar, gene komik değilmiş gibi komiklik yapıyorlardı. Onları dinlerken trafiğin yoğunluğunu hiç fark etmiyordum.  Neyse, bir ara Cenk sihir yapabildiğini söyledi. Erdem nasıl  sihir yaptığını sordu. Ve o kadar tatlı ve kolay bir sihir numarası  anlattı ki, bayıldım. Dedim, Ege memlekete gelir gelmez, bu numarayı Ege'ye öğreteceğim.

Sahiden Ege'yle bir araya geldiğimizde hemen bu numarayı öğrettim. Var ya... Ege nasıl sevdi, nasıl  bayıldı bu sihir numarasına anlatamam! Numaramız için gereken tek şey, bir mendil ve elbette seyirciler:)

- Şimdi karşınızdaaaa büyük sihirbaaazzz Egeeeeee! diyorum.
Ege elinde mendille sahneye çıkıyor.
- Gördüğünüz gibi elimde bir parmak var diyor, ve işaret parmağını gösteriyor.
Sonraaa, parmağının üstüne mendili örtüyor.
Önce kendisi "okus pokus" diyor. Sonra seyircilerle birlikte üç kere "okus pokus"  diyor.
Veeee.... Nanananooommm...
Mendili çekiyor ki o ne?
Bir parmağı iki parmak olmamış mı? 
Nasıl şaşırıyoruz anlatamam. Bir parmak, okus pokusla nasıl iki parmak oldu peki?  
Maalesef, sihirbazın sihir sırlarını açıklayamam:)


2 yorum: