16 Temmuz 2017 Pazar

En Sevdiğim Kelime


Ege ile yanyana yürüyoruz. Hasbihal ediyoruz. Bir ara duruyorum. Ben durunca Ege de duruyor. Niye durduğumu merak ediyor. Eğiliyorum. 

-En çok hangi kelimeyi seviyorum bil bakalım, diyorum.

En masum torun bakışıyla gözlerimin içine bakıyor:

-Bilmeeemmm, diyor.

-Eh, artık bileceksin, diyorum. En sevdiğim kelime "babanne"... Sen "babanne" deyince çok hoşuma gidiyor.

Gülümsüyor. Kulağıma eğiliyor. Tüm afacanlıyla... Muzip bir fısıltıyla:

-Babaaaaaannneeeee, diye sesleniyor.
  

Yüreğimden kelebekler havalanıyor:)

4 yorum:

  1. Şimdi dikkat ettim, bloğu temmuz ayında yayına açmışsın ama haber vermemişsin. Aşkolsun babaanne sarhoşluğu mu desem sarhoş babaanne mi desem şimdi......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet... Ama blog ancak insan içine çıkacak kıvama geldi Tuşpa. O gün bugündür demleniyordu:)

      Sil
  2. Hakikaten sihirli olmalı bu kelimeler, umarım bir gün biz de tecrübe ederiz :)

    YanıtlaSil