27 Kasım 2019 Çarşamba

Ege Ve Ekin'le Oynadığımız Oyunlar- Trafik Lambası Oyunu


Geçen hafta Amsterdam'a gittiğimde  Ege ve Ekin'le bol bol oyunlar oynadık.
- Trafik Lambası Oyunu oynamak ister misiniz? diye sordum.
- Nasıl oynanıyor babanne? dediler.
Anlattım.
-Ben trafik lambası olacağım. Sırtımı size dönerek ağacın yanında duracağım. Siz çimlerin orada duracaksınız. Ben "Yeşiiil ışıık! " diye bağıracağım. Siz koşarak bana doğru geleceksiniz. Ben "Kırmızıııı ışııık!" deyip size döndüğümde, siz hareket etmeden duracaksınız.  Kıpırdayan oyundan çıkar. Kim koşarak  sırtıma dokunursa, o trafik lambası olacak. Oyun böyle devam edecek. Ne dersiniz?
-Tamam babanne. Oynayalım, dediler. Çılgınlar gibi defalarca oynadık:)


"Yeşil ışııık! Yeşil Işııık!" diyorum.  Bana doğru koşuyorlar.


"Kırmızı ışııık!" deyip dönüyorum.  Hareket etmeden duruyorlar:)


 Neeee! Babanneyi ebelemek öyle mi?


 Yakalamaz mıyım şimdi sizi!!!!!! Kaçmaaayııınnn!


 Babanneyi ebelediler ya... Gülmekten katılıyorlar:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder