1 Ocak 2018 Pazartesi

Ve Ege Ve Neşeli Ayaklar Ve Evde Sinema Keyfi


Geçtiğimiz hafta, Ege beş gün bizimle kaldı. Ege artık  neredeyse 4.5 yaşında bir delikanlı olduğu için  muhabbetimiz nasıl tatlı anlatamam:D

Bir akşam:
- Egecim, seninle sinema keyfi yapalım mı? Şööyle,  abur cubur bir şeyler alalım yanımıza... Patlamış mısır, kek, çubuk kraker, meyve tabağı falan... Uzatalım ayaklarımızı, bir film seyredelim, ne dersin? dedim.

En tatlı bakışıyla gözlerimin içine baktı. Anladım... Teklifime bayıldı. 
- Heey! Yapalım babanne!" dedi.

Aburcuburlarımızı arka odaya getirdik. Neşeli Ayaklar diye bir animasyon film seçtik. Babanne ve Ege başbaşa film seyredeceğiz. Benin gibi sinema seven biri için harika bir durum bu! 


Odanın ışığını kapattık. Aburcuburlarımızı  yanımıza aldık. Neşeli Ayakları seyretmeye başladık.  Harikulade görüntülerle penguenlerin dünyasına hemencik giriverdik.  Filmin kahramanı  penguen Mumble'ın sesi berbat ve sürekli dans etmek istiyor. Penguenler için güzel şarkı söylemek mühim. Çünkü eşlerini şarkı söyleyerek buluyorlar. Mumble'ın  her fırsatta dans etmesi yaşlı penguenleri kızdırıyor. Onlar için şarkı söylemek önemli... Eş bulmak önemli... Dans etmek ne işlerine yarayacak ki? Törelerine uymadığı için bizim Mumble'ı dışlıyorlar. Mumble, tam bizlik tabii... Dans etmekten vazgeçmiyor. Ve yolculuğa çıkıyor.


İşte biz böyle... Babannesiyle Ege... Hem aburcuburlarımızı yiyip hem bu tatlı filmi seyrederken... Bizim penguenimiz tüm engellemelere karşı gelip dansı sevdiğini, vazgeçmeyeceğini söylerken... Ben "Şahanesin Mumble!" diye sevinirken... Ege de aynen dediklerimi tekrar ederken... Film ilerledi... İlerledi...  Yukarıdaki şarkının tam ortasında... Penguenler hep birlikte dans etmeye başlayınca... Ege oturduğu yerden ayağa fırladı...
- İşte ben şimdi dans ederim! deyip,  mutlulukla dans etmeye başladı. 

Düşünüyorum da,bu bana resmen feleğin bir kıyağıydı. Babanne olmuşum. Torunum Ege'yle  keyif içinde film seyrediyoruz. Görüntüler harikulade... Müzikler şahane... Ege  kendiliğinden, içinden geldiği gibi dans ediyor.  Sanki ekrandaki penguenler de Ege'ye  eşlik ediyor.  Bazı anların videosu veya fotoğrafı çekilemiyor.  O anları iyi tanıyorum. Babanne sarhoşluğu anı.  Çünkü her defasında başım dönüyor. Nasıl anlatsam...  Çok büyülü bir zamandı.

  
Not- Filmin tamamını Ege ile seyretmedik. Yaşına göre uzun geleceğini düşündüm. Münasip bir yerinde  oy birliğiyle filmi bıraktık. Başka oyunlara daldık:D 

6 yorum:

  1. Aşk gibi, sevda gibi yaşadığın özel ve güzel anlar......

    YanıtlaSil
  2. Evet Tuşpa. Böyle anıları bembeyaz tülbentlere sarıp saklamak isterdim eskiden... Şimdi bembeyaz sayfalara yazıp saklamayı deniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Torunlar ile böyle bol bol mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  4. Ne harika bir dansci bu cocuk ama degil mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook güzel dans ediyor gerçekten. Tanıyor muyum sizi:)

      Sil